انشا درباره دریا با مقدمه و نتیجه انشا در مورد غروب دریا انشا در مورد دریا پایه دهم انشا درمورد دریا با رعایت مراحل نوشتن انشا درباره دریابه زبان ادبی انشا عینی و ذهنی درمورد دریا انشا عینی درباره دریا تحقیق در مورد دریا برای کودکان

به نام خدا
موضوع انشاء : دریا 

خداوند نعمت های زیادی به ما داده است که یکی از زیباترین و فوق العده ترین آنها دریا است
من دریا را خیلی دوست دارم زیرا با آن خاطره های زیادی دارم. 
یکی 
از زیباترین خاطره هایی که از دریا دارم مسافرت مان به شمال است. در آن 
مسافرت من و دوستانم به شهر رشت سفر کردیم که در آنجا به کنار 

دریا رفتیم و باهم بازی های زیادی کردیم. 
دریا واقعا شور وهیجان زیاد و وصف نشدنی دارد که نمیتوانم بیان کنم. از نظر شما چطور؟ 
آزی 
درست است دریا خیلی زیبا است البته باید شاکر خداوند مهربان باشیم که 
همچین نعمت خوبی را به ما عطا کرده است تا بتوانیم از آنها نهایت 

استفاده را ببریم
راستی این را هم باید گفت که گاهی وقت ها دریا خیلی خطر ناک وزشت میشود؛ 
گاهی اوقات خبر های زیادی از غرق شدن انسا،قایق،کشتی و... به گوش مان میرسد که دریا را برایمان خطرناک میکند. 
این را هم باید گفت که ما خودمان باید ملاحظه کنیم و خود را دچار خطر نکنیم. 
ما اید قدر این همه نعمت را که خداوند به ما داده است را بدانیم و شاکر خداوند باشیم.