نامه ای به دوست خوبم نامه ای به دوست خیالی نامه ای به دوست قدیمی نامه ای به دوست فرضی نامه ای به دوست ابتدایی نامه ای به همکلاسی نامه ادبی به دوست نامه کودکانه به دوست

انشا و نامه در ادامه مطلب

موضوع انشا :نامه ای به دوست خود بنویسید .

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستم که همه ی زندگیمو مدیونش هستم . می خواستم بار دیگر تو را ملاقات کنم تا به حال دوستی صمیمی همانند تو را در وجودم هم احساس نکرده بودم و هیچ گاه تصور خواهری همانند تو را نکرده بودم .

مدتی از وجودت غافل بودم اما الان، چنان آرزوی دیدن تو را دارم که از آسمان بی کران تا اعماق آبی دریا گرفته وحتی تا زیر زمین را هم طی کردم وحال تو را روی زمینی خشک و  سنگ دل می بینم . جای تو میان ابرهایی ست که باران شدن آن ها بسیار راحت است . راستی پیشاپیش هم عید را به تو تبریک می گویم .ان شاءالله سال  خوشی داشته باشی.  تو هم برایم نامه بنویس خدا نگهدار.

                                                    دوست عزیزت امینه پروزی