انشا درمورد مادر با مقدمه بدنه و نتیجه انشا مادر ابتدایی انشا ساده در مورد مادر انشا در مورد مادر پایه هفتم انشا درباره مادر کلاس هفتم انشا در مورد مادر با مقدمه بدنه نتیجه انشا در مورد مادر به زبان ساده انشا درمورد مادر به زبان عادی

 به نام خالق مادر🌷
                               
                                            🌙گوهر آفرینش🌙
میم مثل مادر ...
مادرم، ای در گران مایه ی آفرینش،ای بهترین مخلوق خاکی در زمین،ای خشبو ترین عطر جهان، ای زیباترین گل هستی ازکدام بهشت امده ای ؟از جنت فردوس؟یا هم جنت نعیم ؟
ای فرشته ی پاک زمینی صدای خنده ها و گریه هایت بهترین نغمه ی  گیتی ست.
اگر در اسمان به پرواز در ایم.ودر کرانه های اسمان سفر کنم. هرگز فراموش نخواهم کرد که این ثمره ی تلاش مادرم برای پرورش و رشد من بوده است وتا ابد ثنا گوی او وخداوند خواهم بود که به من مادری از جنس فولاد عطا کرده است. تا در سختی ها استوار و مقاوم بماند.
هنگامی که کودک بودم شنیدم که می گفتند:(بهشت زیر پای مادران است) ان موقع نمی فهمیدم منظور از این جمله چیست.ولی زمانی که بزرگ تر شدم مفهوم ان جمله را درک کردم. زیرا در کتابی نوشته بود:(رضایت خدا در رضایت والدین است.)
اری! اگر مادرت از تو راضی باشد و دعای او همیشه همراه تو باشد حتما موفق خواهی شد. وخداوند تو را به راه راست هدایت خواهد کرد.
هنوز یادم هست که بر بالین گرم ونرم خود دراز می کشیدم و مادرم کنارم می نشست و برایم قصه های شیرین و لالایی های دلنشین می گفت. درحالی که کودکی بیش نبودم ولی باز هم در یادم مانده است.
اه! چه روز های زیبایی که با تنها فرشته ام گذرانده ام و هنوز هم مزه ی شیرین قصه ها و لالایی ها را به خاطر دارم.
ایا اولین خاطرات تلخ و شیرین ما با مادرمان اغاز نمی شود؟و باز هم می گویم :(مادرم بهترین مخلوق خاکی در زمین است )  
نیلوفر فرخ کلاس هفتم دبیرستان گلستان دبیر محترم سرکار خانم کوه کنی.